Tävling på bloggen!

Tänkte ha en tävling på bloggen och vinnaren presenteras här på bloggen den 12 maj.
Det just du kan vinna är:
*Lamicell allround schabrak storlek full
*Jh collection schabrak allround storlek full
*Svarta gummityglar str: ponny
*Bruna vävribbtygel storlek cob
*Några ryktgrejer
Det du ska göra är att kommentera i detta inlägg, skriv din mailadress, ditt namn och varför just du ska vinna dessa saker, om du sprider denna tävling har du större chans att vinna! :)
Tyvärr kommer inte egna bilder idag men lovar att dom kommer i mon!
Liknande tyglar! super sköna! :)
Ryktgrejerna och såklart allting annat får ni bilder på i mon :)
Lycka till!

Kommentarer:

1 Ida :

Jag tycker att jag ska vinna för att jag inte brukar det (haha) och för att jag kommer ha användning för det. "min" ponny skulle bli sjukt söt i schabraken och jag skulle älska dig för evigt om jag vann ;) haha har(ska) dela detta både på facebook och Instagram! :D
Kram från din galna vän!

Svar: lycka till bff <3 :3
Moa Alvkäll

2 Elin Nilsson Walldén:

Är med! Delat på bloggen här: http://nilssonwallden.blogg.se/2014/april/tavling-hos.html#comment och på facebook :)Skulle 'behöva' ett till schabra i min lamicell samling haha ;)

Svar: Haha okej, skriver upp dig!:) lycka till!:)
Moa Alvkäll

3 Amanda Lönneborg:

Jag är med!
Jag har delat på min blogg och facebook.
Jag skulle vilja vinna eftersom jag aldrig har vunnit något innan samt att det skulle verkligen hjälpa att få in lite nytt i min nu trista vardag.
kram!

Svar: Okej, skriver upp dig med!:) lycka till!:)
Moa Alvkäll

4 Agnes:

( [email protected] )
Är med :D Spridit på min blogg med - agnesahlgren.se (gick inte att klistra in länk).
Skulle vilja vinna detta till min ponny eftersom han nyligen blivit min, alltså behövs en hel del grejer ;) Tyglar och lite fina schabrak vore inte så dumt ^^ Min ponny Lukas skulle passa hur bra som helst i schabraken, och han fyller faktiskt år i början av Maj - därför vore det kul att ge honom en extra fin present(er):'D
Håller tummarna!

Svar: Okej, skriver upp dig! Lycka till!:)
Moa Alvkäll

5 Anonym:

Mail adress= [email protected]

Jag vill vinna därför att jag nyligen skaffat en liten ponny som står mig varmt om hjärtat. På ridskolan där han stod innan trivdes han inte alls , han slängde av alla , en efter en. Jag kände mig tvungen att göra något , nu trivs han som fisken i vattnet i mitt stall , där lugn miljö är prioetet ett! Personligen så tycker jag att brunt är hans färg ☺️☺️ Tack så mkt för att du tog dig tiden att läsa detta , kram.

Svar: Skriver upp dig!:) lycka till!:)
Moa Alvkäll

6 Emma:

Jag vill vinna för att jag aldrig har vunnit något tidigare. Och för att jag älskar lamicell! :D <3

Svar: Skriver upp dig! Lycka till!:)
Moa Alvkäll

7 Anonym:

Ett tips är att använda http://www.random.org/ när du drar vinnaren, skriv bara in 1 längst upp i rutan och hur många som är med längst ner i rutan så drar den slumpvist ett nummer :)

Svar: okej! :) tack :))
Moa Alvkäll

8 Emma:

Hej!
Har skrivit på bloggen om dig!
Vrf jag ska vinna! Hum!!!
Jag har hittat en perfekt häst som jag har drömt länge. åt att få ha på foder! Och lyckas jag fixa lite och kan ta han skulle vi va perfekta snygga tillsammans i det schabraket! Och skulle va super kul och vinna!

Svar: Okej! skriver upp dig! Lycka till! :)
Moa Alvkäll

9 Matilda :

Skulle vara jätte kul att vinna, behöver lite nytt och fetta är bra saker. :) skulle bli jätteglad om jag vann och detta saker skulle komma till bra andvändning.

- Matilda :)

Svar: Okej, skriver upp dig! Lycka till! :)
Moa Alvkäll

10 Tilda Forsberg:

JAg är med! [email protected]
http://tildaforsberg.blogg.se/2014/may/tavling.html

Jag skulle gärna vilja vinna för att ge bort det till min syster som har en häst som verkligen förtjänar något fint efter allt slut i stallet och med hästen, dessutom fyller hon år nu i maj. Hur grymt skulle det inte vara att får snygga schabrak och annat?;)

Svar: Okej, skriver upp dig!:)
Moa Alvkäll

11 Therese:

Hej jag vill vinna för min ponny Madde skulle passa jätte bra i shabraken och jag ska dela detta på Facebook😘

Svar: Skriver upp dig😘
Moa Alvkäll

Kommentera här: